Telefon: +36 20 313 7727

 E-mail: nagyker@compaya.hu

Haramiák kapitánya társasjáték

Haramiák kapitánya társasjáték

Haramiák kapitánya társasjáték

Státusz :
Megszűnt termék
Játékidő :
15 – 30
Játékos szám :
3 – 5
Ajánlott életkor :
8+
További adatok
Nincs raktáron
Nem vásárolható!

Részletek

Túl sok a semmirekellő kalóz a fedélzeten, így a kapitány úgy döntött, csak ketten maradhatnak - a többieket a tenger mélye várja, és a kraken vacsorájaként fogják végezni! Vajon a te kalózaid maradnak majd életben? A játékosok kártyáik segítségével mozgatják a kalóz figurákat a pallókon - csak nehogy a nagy lökdösődés közben a saját embered essen a vízbe! A játék elején minden játékos kap egy pakli kártyát és három kalózát a hajóra állítja. A játékosok minden körben kiválasztják, melyik 3 kártyát szeretnék kijátszani az adott körben. Ez után a kártyák végrehajtására kerül sor. A kártyák némelyike más kalózok odébb lökését teszi lehetővé, de van olyan is, amivel a palló hosszát lehet módosítani. A kártyákat az eredetileg kiválasztott sorrendben kell végrehajtani, még akkor is, ha a többi játékos lépései miatt a hatása már nem előnyös. Így lehetséges, hogy egy játékos kalóza a saját kártyájának köszönhetően esik le a pallóról! Amint egy kalóz leesik a palló végéről, a kraken megeszi, így visszakerül a dobozba. A játék akkor ér véget, ha már csak két kalóz van a pallón, vagy ha már csak egyféle színű kalóz van a pallón. A kalózokat irányító játékosok számítanak túlélőnek, azaz győztesnek. lóza a saját kártyájának köszönhetően esik le a pallóról! Amint egy kalóz leesik a palló végéről, a kraken megeszi, így visszakerül a dobozba.

Adatok

Szerző
Shane Steely, Jared Tinney
VTSZ
95049080
Vonalkód
5999566840555
Kiadó
ReflexShop
Letölthető játékszabály
Cikkszám
19032-182

Videó a termékről